پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272042
حضور پرشور مردم شهر فارسان در راهپيمايي روز قدس
تاریخ انتشار : 1403/01/17 15:23:05
نمایش : 342
مردم ولايتمدار شهر فارسان امروز با خلق حماسه‌اي ديگر در روز جهاني قدس، از مردم مظلوم فلسطين حمايت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روز جهاني قدس، مردم ولايتمدار و روزه دار شهر فارسان  همپاي ديگر مردم انقلابي کشورمان به خيابان‌ها آمدند و بار ديگر خشم و انزجار خود را از رژيم منحوس صهيونيستي اعلام و بر حمايت از ملت مظلوم فلسططين تاکيد کردند.

راهپيمايي روز جهاني قدس، امروز همزمان با بيست و پنجم ماه مبارک رمضان، در 7 نقطه شهرستان فارسان برگزار شد.

مردم مومن و روزه دار فارسان  با در دست داشتن پلاکارد‌هايي با شعار مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس، القدس لنا و مرگ بر منافق حمايت خود را از مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين اعلام کردند.

گزارش خبرنگاران ما از مناطق مختلف شهرستان حاکيست امروز جمعيت حاضر در راهپيمايي روز جهاني قدس بي نظير بود و امت خداجوي شهر فارسان، پرشورتر از هميشه به خيابان‌ها آمدند و بر حمايت از رهنمود‌هاي امام خميني (ره) در حمايت از فلسطين و قدس شريف و منويات مقام معظم رهبري در مبارزه با رژيم غاصب اشغالگر قدس تاکيد کردند.

راهپيمايان در پايان مراسم راهپيمايي امروز به مصلا‌ها و محل‌هاي برگزاري نماز عبادي - سياسي جمعه رفتند تا در بيست و پنجمين روز ماه رمضان، ضمن گوش دادن به سخنراني مراسم روز جهاني قدس به راز و نياز به درگاه الهي و اقامه نماز جمعه بپردازند
انتهاي پيام 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html